Sökningen fann 33 träffar
- 2010-03-02 21:04
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Fel i forumet
- Svar: 21
- Visningar: 13052
Re: Fel i forumet
Tack nu har mitt forum fuckat upp sej!
- 2010-03-01 15:14
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Fel i forumet
- Svar: 21
- Visningar: 13052
Re: Fel i forumet
tack peetra! Ska testa det nu.
- 2010-02-27 17:27
- Kategori: 3.0.x - Teman & Design
- Tråd: Prosilver CSS Left Frame Layout
- Svar: 46
- Visningar: 35760
Re: Prosilver CSS Left Frame Layout
Ngn som kan? 
- 2010-02-27 09:04
- Kategori: 3.0.x - Teman & Design
- Tråd: Egen meny ska vara i mitten
- Svar: 6
- Visningar: 6996
- 2010-02-27 08:10
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Fel i forumet
- Svar: 21
- Visningar: 13052
Re: Fel i forumet
Ja tack!
- 2010-02-26 21:17
- Kategori: 3.0.x - Teman & Design
- Tråd: Egen meny ska vara i mitten
- Svar: 6
- Visningar: 6996
Re: Egen meny ska vara i mitten
Vart ska jag lägga koden då?
- 2010-02-26 21:11
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Fel i forumet
- Svar: 21
- Visningar: 13052
Re: Fel i forumet
och?
- 2010-02-26 19:32
- Kategori: 3.0.x - Teman & Design
- Tråd: Egen meny ska vara i mitten
- Svar: 6
- Visningar: 6996
Re: Egen meny ska vara i mitten
Får man använda denna kod? Om ja, vart ska man lägga in den någon stans då?
- 2010-02-26 18:39
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Fel i forumet
- Svar: 21
- Visningar: 13052
- 2010-02-26 14:53
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Fel i forumet
- Svar: 21
- Visningar: 13052
Re: Fel i forumet
Srry! Men har 3.0.5 på forumet och språkfilen 
- 2010-02-26 12:30
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Fel i forumet
- Svar: 21
- Visningar: 13052
Re: Fel i forumet
Hjälpa mej att fixa felet!
- 2010-02-26 08:21
- Kategori: 3.0.x - Teman & Design
- Tråd: Prosilver CSS Left Frame Layout
- Svar: 46
- Visningar: 35760
Re: Prosilver CSS Left Frame Layout
En liten fråga. Kan man minska mellanrummet ännu mer på båda sidorna och sedan göra så att forumet tryck ihop om man för fönstret mindre? Nu försvinner annonserna när man drar ihop.
- 2010-02-25 22:34
- Kategori: 3.0.x - Teman & Design
- Tråd: Prosilver CSS Left Frame Layout
- Svar: 46
- Visningar: 35760
Re: Prosilver CSS Left Frame Layout
Är bara 13 år
kan du förklara lite tydligare vad jag ska göra med koden?
- 2010-02-25 22:30
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Fel i forumet
- Svar: 21
- Visningar: 13052
Re: Fel i forumet
................


- 2010-02-25 22:20
- Kategori: 3.0.x - Teman & Design
- Tråd: Prosilver CSS Left Frame Layout
- Svar: 46
- Visningar: 35760
Re: Prosilver CSS Left Frame Layout
Så har fått den till höger sida nu men hur minskar jjag mellanrummet här?


