Fel i forumet
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Re: Fel i forumet
...jag ville berätta det bara... eller ska du ha nån hjälp?
Andreas eller ADDE | Allways loyal to the phpBB platform, whenever I nead a Bullentin Board.
SummerADDE.se
SummerADDE.se
Inget annat fel än att forumet är 3.0.6 å språkfilerna någon tidigare version, hur fick ni killar till detta så svårt? Ladda ner nyaste språkpaketet på http://www.phpbb.com/languages å installera i ditt forum.
mvh Peetra.
mvh Peetra.
tack peetra! Ska testa det nu.
Fast man hittar inte filen feed.php på ditt forum, det tyder på att det inte skulle vara 3.0.6. Kanske du har en halvfärdig uppgradering å spökar? Komsikomsa, så fixar nytt språkpaket just det där problemet, men det kan återuppstå på nåt annat ställe, ifall du har 3.0.5 eller öööh 3.0.5 å en halv som forumsofta. Det togs bort nån enstaka grejs ur språkfilerna. Men {SEARCH_UNREAD} är iallafall nytt för 3.0.6.
Tack nu har mitt forum fuckat upp sej!
språkfilerna och felet har inget att göra med varann. Om du försökt skicka upp korrekta språkfiler till rtt plats och det där hände iom det, så råder jag dig att försöka hitta något annat hotell att ha ditt forum på.
Kod: Markera allt
Parse error: syntax error, unexpected '/' in /www/zymichost.com/s/u/p/supersajt/htdocs/phpbb3/includes/functions_template.php on line 197 Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst