
Fel i forumet
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Fel i forumet
Varför är det så här? Hur får jag bort det?


Re: Fel i forumet
varför det blir så är att det saknas just texten till SEARCH_UNREAD på översättningsfilen.
vilken version av phpBB använder du? och vilken version av språkfilen använder du?
vilken version av phpBB använder du? och vilken version av språkfilen använder du?
Andreas eller ADDE | Allways loyal to the phpBB platform, whenever I nead a Bullentin Board.
SummerADDE.se
SummerADDE.se
Re: Fel i forumet
Har phpBB3 Har den nyaste språkfilen också..
Re: Fel i forumet
det är såklart jag vet du har phpBB. jag menar vilken version av det.
kolla upp det på Administrationspanelen>SYSTEM
den senaste officiella versionen är 3.0.6 men den senaste RC:n är 3.0.7RC2.
kan det möjligen vara så att du kör 3.0.7RC1/2 med en 3.0.6-språkpaket?
kolla upp det på Administrationspanelen>SYSTEM
den senaste officiella versionen är 3.0.6 men den senaste RC:n är 3.0.7RC2.
kan det möjligen vara så att du kör 3.0.7RC1/2 med en 3.0.6-språkpaket?
Andreas eller ADDE | Allways loyal to the phpBB platform, whenever I nead a Bullentin Board.
SummerADDE.se
SummerADDE.se
Re: Fel i forumet
Står ej vilken verison?
Re: Fel i forumet
vad menade du?
logga ind ig på "administrationspanelen". länken hittar du längst ner på varje sida.
då kommer du in till dess index. du ska klicka på filken "SYSTEM" och därefter ser du nedan vilken version du har och vilken version som är den senaste officiella versionen.
logga ind ig på "administrationspanelen". länken hittar du längst ner på varje sida.
då kommer du in till dess index. du ska klicka på filken "SYSTEM" och därefter ser du nedan vilken version du har och vilken version som är den senaste officiella versionen.
Andreas eller ADDE | Allways loyal to the phpBB platform, whenever I nead a Bullentin Board.
SummerADDE.se
SummerADDE.se
Re: Fel i forumet
Hjälpa mej att fixa felet!
Re: Fel i forumet
Okey, om du inte vet vad det är för fel och vill ha konsulthjälp så kan jag hjälpa dig direkt men vill då ha uppgifter om fakturaadress (evt. förskottsbetalning) m.m.
Eller är det inte lättare (gratis) att tala om vilken version du har laddat ner och använder, sedan har vi en supportmall man kan använda http://www.phpbb-se.com/forum/viewtopic ... 90&start=0 och ADDE lämnade ett svar ovanför om skälet till att du inte ser texten.
Eller är det inte lättare (gratis) att tala om vilken version du har laddat ner och använder, sedan har vi en supportmall man kan använda http://www.phpbb-se.com/forum/viewtopic ... 90&start=0 och ADDE lämnade ett svar ovanför om skälet till att du inte ser texten.
/Kjelle KonsultPoolen * Facebook * Twitter * MODx Verkstan
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Re: Fel i forumet
Srry! Men har 3.0.5 på forumet och språkfilen 
Re: Fel i forumet
jag skulle vilja kolla upp ditt forum... allt du behöver ge mig är webbadressen till forumet.
Andreas eller ADDE | Allways loyal to the phpBB platform, whenever I nead a Bullentin Board.
SummerADDE.se
SummerADDE.se
Re: Fel i forumet
Har fixat ett konto på Supersajt vid namn "ADDE"
Andreas eller ADDE | Allways loyal to the phpBB platform, whenever I nead a Bullentin Board.
SummerADDE.se
SummerADDE.se
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 0 och 0 gäster





