Fel i forumet

Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.

Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp

Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.

Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
shows
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 34
Blev medlem: 2009-10-14 19:37
Svar: 0

Fel i forumet

Inlägg av shows »

Varför är det så här? Hur får jag bort det?
Bild
Användarens profilbild
.:ADDE:.
Medhjälpare
Medhjälpare
Inlägg: 482
Blev medlem: 2009-03-07 16:03
Svar: 0

Re: Fel i forumet

Inlägg av .:ADDE:. »

varför det blir så är att det saknas just texten till SEARCH_UNREAD på översättningsfilen.
vilken version av phpBB använder du? och vilken version av språkfilen använder du?
Andreas eller ADDE | Allways loyal to the phpBB platform, whenever I nead a Bullentin Board.

SummerADDE.se
shows
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 34
Blev medlem: 2009-10-14 19:37
Svar: 0

Re: Fel i forumet

Inlägg av shows »

Har phpBB3 Har den nyaste språkfilen också..
Användarens profilbild
.:ADDE:.
Medhjälpare
Medhjälpare
Inlägg: 482
Blev medlem: 2009-03-07 16:03
Svar: 0

Re: Fel i forumet

Inlägg av .:ADDE:. »

det är såklart jag vet du har phpBB. jag menar vilken version av det.
kolla upp det på Administrationspanelen>SYSTEM

den senaste officiella versionen är 3.0.6 men den senaste RC:n är 3.0.7RC2.
kan det möjligen vara så att du kör 3.0.7RC1/2 med en 3.0.6-språkpaket?
Andreas eller ADDE | Allways loyal to the phpBB platform, whenever I nead a Bullentin Board.

SummerADDE.se
shows
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 34
Blev medlem: 2009-10-14 19:37
Svar: 0

Re: Fel i forumet

Inlägg av shows »

Står ej vilken verison?
Användarens profilbild
.:ADDE:.
Medhjälpare
Medhjälpare
Inlägg: 482
Blev medlem: 2009-03-07 16:03
Svar: 0

Re: Fel i forumet

Inlägg av .:ADDE:. »

vad menade du?

logga ind ig på "administrationspanelen". länken hittar du längst ner på varje sida.
då kommer du in till dess index. du ska klicka på filken "SYSTEM" och därefter ser du nedan vilken version du har och vilken version som är den senaste officiella versionen.
Andreas eller ADDE | Allways loyal to the phpBB platform, whenever I nead a Bullentin Board.

SummerADDE.se
shows
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 34
Blev medlem: 2009-10-14 19:37
Svar: 0

Re: Fel i forumet

Inlägg av shows »

................
Bild
Användarens profilbild
PazZze
Support
Support
Inlägg: 1028
Blev medlem: 2004-05-10 11:19
Svar: 0

Re: Fel i forumet

Inlägg av PazZze »

jaha?
och vad säger det där oss?
Joel PazZze Martinsson - phpBB Sverige Support
shows
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 34
Blev medlem: 2009-10-14 19:37
Svar: 0

Re: Fel i forumet

Inlägg av shows »

Hjälpa mej att fixa felet!
Användarens profilbild
Kjell
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 4510
Blev medlem: 2006-11-11 23:35
Svar: 0

Re: Fel i forumet

Inlägg av Kjell »

Okey, om du inte vet vad det är för fel och vill ha konsulthjälp så kan jag hjälpa dig direkt men vill då ha uppgifter om fakturaadress (evt. förskottsbetalning) m.m.

Eller är det inte lättare (gratis) att tala om vilken version du har laddat ner och använder, sedan har vi en supportmall man kan använda http://www.phpbb-se.com/forum/viewtopic ... 90&start=0 och ADDE lämnade ett svar ovanför om skälet till att du inte ser texten.
/Kjelle KonsultPoolen * Facebook * Twitter * MODx Verkstan
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
shows
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 34
Blev medlem: 2009-10-14 19:37
Svar: 0

Re: Fel i forumet

Inlägg av shows »

Srry! Men har 3.0.5 på forumet och språkfilen :D
Användarens profilbild
.:ADDE:.
Medhjälpare
Medhjälpare
Inlägg: 482
Blev medlem: 2009-03-07 16:03
Svar: 0

Re: Fel i forumet

Inlägg av .:ADDE:. »

jag skulle vilja kolla upp ditt forum... allt du behöver ge mig är webbadressen till forumet.
Andreas eller ADDE | Allways loyal to the phpBB platform, whenever I nead a Bullentin Board.

SummerADDE.se
shows
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 34
Blev medlem: 2009-10-14 19:37
Svar: 0

Re: Fel i forumet

Inlägg av shows »

Användarens profilbild
.:ADDE:.
Medhjälpare
Medhjälpare
Inlägg: 482
Blev medlem: 2009-03-07 16:03
Svar: 0

Re: Fel i forumet

Inlägg av .:ADDE:. »

Har fixat ett konto på Supersajt vid namn "ADDE"
Andreas eller ADDE | Allways loyal to the phpBB platform, whenever I nead a Bullentin Board.

SummerADDE.se
shows
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 34
Blev medlem: 2009-10-14 19:37
Svar: 0

Re: Fel i forumet

Inlägg av shows »

och?
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 0 och 0 gäster