Jag har en problem. texten är inte i mitten när jag har både LI och CENTER i koden ovan. tar jag bort LI så blir texten i mitten, men då blir det inte riktigt snyggt på det sättet.
med <LI> i koden blir det såhär
Skärmklipp1.JPG (29.51 KiB) Visad 6997 gånger
Utan <LI> blir det såhär
Skärmklipp2.JPG (29.89 KiB) Visad 6997 gånger
såhär vill jag ha det:
Såhär vill jag ha det!
Skärmklipp1.JPG (29.73 KiB) Visad 6997 gånger
Hur går man tillväga?
ska man lägga till <LI class="ett värde"> ? isåfall hur?
Andreas eller ADDE | Allways loyal to the phpBB platform, whenever I nead a Bullentin Board.
Jag vet inte:
1. marcus berättade aldrig i vilken fil den ska läggas i.
2. det var länge sedan jag requestade, och sedan dess har jag lagt ner försöket...
Andreas eller ADDE | Allways loyal to the phpBB platform, whenever I nead a Bullentin Board.