Kan som sakt inte nå administrations menyn, kan trycka på länken men det kommer bara fram "SIDAN KAN INTE VISAS" likadant är det på login och logout , fick veta på forumet här att man skulle ändra cookie inställningarna , sökvväg och så och det gjorde jag men nu som sakt kan jag inte nå administrations menyn eller logga in eller logga ut, vad ska jag göra? finns det nån fil i /Admin katalogen som innehåller cookie inställningar m.m?
Du verkar inte ha mycket inlägg iofs...
Templaten kan du ju kopiera till någon annanstans och bara kopiera tillbaks det efter att du installerat om forumet.
Vad är den fullständiga adressen till ditt forum? Jag behöver dels veta cjb-adressen och den riktiga. CJB använder ibland fejkad forward genom frameset och därför ska man alltid ange den riktiga URLn som cookie-domän. Cookie-sökväg/path ska ska vara "/" (utan snuffar) och cookienamn kan vara vad som helst, phpbb2mysql är standard och du bör låta det vara som det är.
Om vi antar att din fulla URL är www.ekstrand.nu/forum ska cookie-domän vara .ekstrand.nu (med två punkter).
okej nu kan jag nå adminisatrtions meny men kan fortfarande inte logga in och ut, kommer fram ett fönster med "kan inte visa sidan" tror samma sak händer vid registrering.