Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Har tagit bort ett forum från ett hotell nu.. Men hur sjutton får man bort mapparna /files /cache & /images? Försökt med allt jag kommit på, utan resultat... Någon som har någon idé?
Kolla behörigheterna för mapparna. oftast brukar det funka att ta bort/ändra mappar om deras behörigheter är inställda så...
gör såhär. högerklicka på root-katalogen och ändra behörigheterna. sedan tr du bort mappen. det kan oftast fungera.
Andreas eller ADDE | Allways loyal to the phpBB platform, whenever I nead a Bullentin Board.
Har du dolda filer i mapparna? Om du har din ftp-klient på att inte visa dolda filer (de som börjar med en punkt tex .htaccess) så kanske mapparna innehåller dem och inte kan raderas därför.
Så var det FileZilla körde jag... Testade en funktion som finns i C:\windows\system32\ftp.exe på min vista-dator.. Vet inte om den finns som standard eller om jag har laddat ner den.. Dock var denna i komandotolken, men jag gillar den starkt
Tack alla!