Sökningen fann 13 träffar

av BamZe
2007-03-18 17:08
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Spam problem, vill ha mail accept till mig?
Svar: 2
Visningar: 2677

Jamen som jag skrev att jag sökt runder och inte hittat ngt svar så behöver jag hjälp! Ja vill ha att ja som admin ska godkänna varje medlem med ett mail!
av BamZe
2007-03-18 14:13
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Spam problem, vill ha mail accept till mig?
Svar: 2
Visningar: 2677

Spam problem, vill ha mail accept till mig?

Hejsan!
Jag har sökt runder och försökt hitta ngt bra som man kan göra för att få bort de fake userna som blir medlem varje dag. Jag skulle vilja att jag ska godkänna varje medlem att de kommer ett mail till mig att den här personen vill bli medlem från detta ipnr med dessa användar uppgifter, så ...
av BamZe
2006-08-14 15:25
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Vill ha snabbmeddelnade ?
Svar: 11
Visningar: 7685

nej fan ignen koll på de faktikst...så vilken text är de jag ska ändra för o få snabbsvar centrerad ??
av BamZe
2006-08-14 12:10
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Vill ha snabbmeddelnade ?
Svar: 11
Visningar: 7685

Härligt svar =) "ändra lite" säger du ti mig som precis fått igång forumet ;) bra support de !
av BamZe
2006-08-14 11:39
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Vill ha snabbmeddelnade ?
Svar: 11
Visningar: 7685

Strålande, tack för hjälpen, tänkte höra om man skulle kunna få själv rutan lite mer i center, om man kan göra som typ i html <center> ??

Forumsidan är http://www.StreetClub.se om du vll kolla. ser lite dumt ut när den är så långt till vänster.

Mvh BamZe
av BamZe
2006-08-13 16:43
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Ställa krav på att fylla i Ort ?
Svar: 3
Visningar: 3074

tjenare...
var inne o kollade lite...fattade inte riktigt....hmm ? lust o förklara lite enkelt hur de funkar ?
av BamZe
2006-08-13 14:15
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Ställa krav på att fylla i Ort ?
Svar: 3
Visningar: 3074

Ställa krav på att fylla i Ort ?

Hejsan!
Skriver igen här :P shyst forum med god hjälp, jag undrar ifall man kan sätta in ett krav att man MÅSTE skriva i Ort när man reggar sig. att de inte går igenom om man inte skriver i en ort ? så tråkig o inte veta vart folket kommer ifrån....tacksam för svar...

mvh bamze
av BamZe
2006-08-13 13:07
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Hjälp med "User Permissions"
Svar: 5
Visningar: 4596

Hej hej!
Det funkade finfint det där ju. I samma rad fält om man säger så, så finns de massa ikoner och innehålls förteckning typ en bild som säger "inga nya inlägg". Och så är de 8 olika ikoner....kan man plocka bort de oxå ?? De andra gick jätte bra att plocka bort. skit smidigt. Tack för hjälpen ...
av BamZe
2006-08-13 13:00
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Vill ha snabbmeddelnade ?
Svar: 11
Visningar: 7685

Hej Marcus!
Strålande tack för hjälpen. Är lite osäker på vad man ska klippa ut ur den filen för de ska fungera. Tänkte de kan inte vara all text väl. Är de ngt speciellt program till detta för att redigera ? är helt ny på detta aldri text/gjort ngt med detta. Mvh BamZe
av BamZe
2006-08-12 11:15
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Vill ha snabbmeddelnade ?
Svar: 11
Visningar: 7685

Vill ha snabbmeddelnade ?

Såg en kille hade så man kan skicka snabbmeddelande till forumet längst ner på sidan...är de svårt att fixa ? och hur gör man...är n00b på detta...=(

Tacksam för svar...

mvh BamZe
av BamZe
2006-08-12 11:14
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Hjälp med "User Permissions"
Svar: 5
Visningar: 4596

Hjälp med "User Permissions"

Hejsan!
har precis fått igång mitt forum och tänkte höra om man skulle kunna plocka bort de som är längst ner på sidan...som står så här:

"
User Permissions - Topic Legend
Du kan skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan svara på inlägg i det här forumet
Du kan ändra dina inlägg i det här forumet ...
av BamZe
2006-08-12 00:19
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Logg in as visit
Svar: 2
Visningar: 2838

Tackar för de, strålande nu kan inga snorungar komma o tro dem är ngt ;) BamZe har full koll :D
av BamZe
2006-08-11 19:16
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Logg in as visit
Svar: 2
Visningar: 2838

Logg in as visit

Hejsan gott folk!
Har precis fått igång mitt forum och är helt n00b på detta. Men som tur e fanns de ett svenskt forum till detta.

Min fråga till er proffs är. Jag har problem med att folk kan logga in som visit och skriva, ja skulle vilja att de bara är för medlemar.

Någon som lätt kan förklara ...