Hejsan gott folk!
Har precis fått igång mitt forum och är helt n00b på detta. Men som tur e fanns de ett svenskt forum till detta.
Min fråga till er proffs är. Jag har problem med att folk kan logga in som visit och skriva, ja skulle vilja att de bara är för medlemar.
Någon som lätt kan förklara hur jag gör in i minsta detalj ? är nämligen helt ny på detta.
/mvh BamZe
Logg in as visit
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
- Sweetheart
- Medlem

- Inlägg: 25
- Blev medlem: 2005-04-23 19:29
Jag sökte på "Gäster" och fick upp denna tråden:
http://www.phpbb-se.com/forum/viewtopic ... t=g%E4ster
Där står hur du ska göra
http://www.phpbb-se.com/forum/viewtopic ... t=g%E4ster
Där står hur du ska göra
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst
