Hejsan!
Skriver igen här

shyst forum med god hjälp, jag undrar ifall man kan sätta in ett krav att man MÅSTE skriva i Ort när man reggar sig. att de inte går igenom om man inte skriver i en ort ? så tråkig o inte veta vart folket kommer ifrån....tacksam för svar...
mvh bamze