Visserligen kan man skicka ett Mass-mail där man uppmanar folk att fylla i det om det är allt för mkt jobb!tumba25 skrev:Varför uteslutet? Varje användare behöver ju bara göra det en gång.
Tack Tumba.
Visserligen kan man skicka ett Mass-mail där man uppmanar folk att fylla i det om det är allt för mkt jobb!tumba25 skrev:Varför uteslutet? Varje användare behöver ju bara göra det en gång.
Du menar att en tabell kan "gå sönder" bara sådär? Har installerat 3.0.0 nu så jag kommer köra på det, känns säkrare emot turkiska phpbb-hackare! Tack ändå yuriman!yuriman skrev:Testa att reparera hbgsr_search_wordlist.
Stödjer inte ImageMagick, men GDlib. Antar att jag är körd då?Kail skrev:Servern måste ha GDLib eller ImageMagick installerat och phpBB måste hitta dem. Du får fråga webbhotellet om dessa finns och om PHP har kompilerats med stöd för dem.