När jag körde phpBB2 fanns fältet "Interest" med under avatarerna i viewtopic.php. I phpBB3 verkar de ha valt att skippa detta.
Jag driver ett motorforum där jag ändrat "Interest" till "Kör" i language-filen så man kunde se direkt i viewtopic vilka bilar folket körde.
Finns det någon bra guide hur man får in Interest-fältet i viewtopic igen som på phpBB2? Egna profilfält är uteslutet eftersom alla då måste fylla i uppgifterna i ett nytt fält (över 2000 användare).
Tack på förhand!
Mvh. Jesper Persson



