Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Jag är väldigt ny med phpBB och försöker i nuläget bara göra lite lätta saker för att komma in i det hela. Jag har läst en hel del på ert forum och bland annat funnit denna länk: http://www.phpbb.com/kb/article/additional-menus/
Vilket jag nu följt. Först gick det inte. Jag läste då ett inlägg på detta forum om att man måste rensa cachen, vilket jag gjorde och då fungerade det. Sedan bestämde jag mig för att ändra "flikarna" i menyn till mina egna, men trots att jag rensade cachen så hände inget? När jag tittar i filerna så syns mina förändringar, men inte på forumet. Varför?