Felmeddelande

Detta är ett arkiv för phpBB2 Support, Diskussion, MODar, Stilar och översättningar. Den tillhandahålls endast för referensändamål.

Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp

Användarens profilbild
Polargirl
Medlem
Medlem
Inlägg: 23
Blev medlem: 2005-07-14 20:39
Svar: 0

Felmeddelande

Inlägg av Polargirl »

Argh! Får bara fram felmeddelandet Please_remove_install_contrib när jag försöker komma åt mitt forum på www.carolaonline.com/forum/.

Har min webbsida hos Aleborg och försökte uppdatera till den senaste versionen av phpBB via deras "installatron". Gick tydligen inget vidare... :wink:

Har tagit bort både install-katalogen och contrib-katalogen, men får fortfarande fram samma meddelande...

Before you criticize someone, walk a mile in his shoes.
That way, if he gets angry, he’ll be a mile away - and barefoot.
Användarens profilbild
PazZze
Support
Support
Inlägg: 1028
Blev medlem: 2004-05-10 11:19
Svar: 0

Inlägg av PazZze »

nope, det har du inte gjort... du har bara fått bort contrib... install mappen är fortfarande kvar:
http://www.carolaonline.com/forum/install/ (ger inget felmeddelande, den finns allstså)
http://www.carolaonline.com/forum/contrib/ (ger felmeddelande, den finns inte)
Joel PazZze Martinsson - phpBB Sverige Support
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 5 och 0 gäster