Har min webbsida hos Aleborg och försökte uppdatera till den senaste versionen av phpBB via deras "installatron". Gick tydligen inget vidare...
Har tagit bort både install-katalogen och contrib-katalogen, men får fortfarande fram samma meddelande...
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster