inloggning och administarionspanelen

Detta är ett arkiv för phpBB2 Support, Diskussion, MODar, Stilar och översättningar. Den tillhandahålls endast för referensändamål.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Maja
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Svar: 0

inloggning och administarionspanelen

Inlägg av Maja »

jag har samma problem som andra när jag loggar in på mitt forum så blir de en vit ruta men jag kan klicka på en favoritlänk till forumet jag la upp igår då syns forumet. Jag kan inte komma in på administrations panelen vad är det som kan vara fel igår gick det bra jag har den versions som finns för nedladdning nu jag tror det är den sista med svenska som språk. bör jag ladda ner patch?
Användarens profilbild
Edman
Gammal medlem
Gammal medlem

Re: inloggning och administarionspanelen

Inlägg av Edman »

Maja skrev:bör jag ladda ner patch?
Det du först bör göra är att formulera dig grammatiskt korrekt så att vi överhuvudtaget förstår vad du menar.
Maja
Aktiv medlem
Aktiv medlem

Inlägg av Maja »

ja nu vet inte jag vad du syftar på,har jag stavat fel? ilket inte är omöjligt eftersom jag är finne ochinte har svenska som modersmål.

jag skall försöka beskriva mer i detalj vad jag menar.

igår laddade jag ner och installerade phpBB 2.0.18 Full Package + svenska packetet med subSilver. jag fick allt att fungera i går jag kunde gå in på administrationspanelen och jag kunde logga in. men idag skulle jag fortsätta göra klart mitt forum. När jag loggar in och klickar på log in kommer en vit sida upp "sidan kan inte visas". I går la jag upp mitt forums adress under "favoriter" och om jag klickar på den länken efter att jag "loggat in" så visas min sida. Men om jag skall gå vidare och gå in på administrationspanelen så kommer en likadan ruta upp, jag kommer alltså inte vidare. Jag har tagit bort allt intrallerat om forumet men samma sak händer. Med patch menar jag det finns patcher att ladda ner tänkte om det var det jag behövde göra. Jag har sökt på detta forum men inte hittat svaret på vad som kan vara fel just med mitt problem, har sett att andra har haft liknande probem men sen förtäljer inte fortsättningen vad man gjort åt det.
Maja
Aktiv medlem
Aktiv medlem

Inlägg av Maja »

jag gjorde om allt nu fungerar det igen.
Skriv svar