inloggning och administarionspanelen
Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp
inloggning och administarionspanelen
Re: inloggning och administarionspanelen
Det du först bör göra är att formulera dig grammatiskt korrekt så att vi överhuvudtaget förstår vad du menar.Maja skrev:bör jag ladda ner patch?
jag skall försöka beskriva mer i detalj vad jag menar.
igår laddade jag ner och installerade phpBB 2.0.18 Full Package + svenska packetet med subSilver. jag fick allt att fungera i går jag kunde gå in på administrationspanelen och jag kunde logga in. men idag skulle jag fortsätta göra klart mitt forum. När jag loggar in och klickar på log in kommer en vit sida upp "sidan kan inte visas". I går la jag upp mitt forums adress under "favoriter" och om jag klickar på den länken efter att jag "loggat in" så visas min sida. Men om jag skall gå vidare och gå in på administrationspanelen så kommer en likadan ruta upp, jag kommer alltså inte vidare. Jag har tagit bort allt intrallerat om forumet men samma sak händer. Med patch menar jag det finns patcher att ladda ner tänkte om det var det jag behövde göra. Jag har sökt på detta forum men inte hittat svaret på vad som kan vara fel just med mitt problem, har sett att andra har haft liknande probem men sen förtäljer inte fortsättningen vad man gjort åt det.