Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Vi kanske behöver veta något om stilmallen och/eller koden du har, för att kunna hjälpa dig bättre. Var god fyll i supportmallen, med focus på vad du ändrat i stilmallen.
Vilken version utav phpBB använder du?: phpBB 3.0.9 Vad har du för adress till ditt forum?: http://www.hundvakten.se Vad använder du för webhotell?: manufrog Hur installerade du ditt forum?: Jag använde mig utav nedladdningspaketet från phpBB.com Är ditt forum en ny installation eller en konvertering?: Ny installation Krävs det att man registrerar för att producera detta problem?: Ja Har du några MODs installerade?: nej Vilka stilar har du installerade?: Glacier Vilket/Vilka språk har du installerat på ditt forum?: swe eng Vad har du för erfarenhet?: Ny till PHP och phpBB När började ditt problem?: från byte av iconer till svenska Vänligen beskriv ditt problem.: Hur får jag till så att texten ej kommer fram bakom iconen
texten default är väl "skapa ny tråd" går det göra om den till "ny tråd"?