Tjenare...
Vi har en förfrågan när det gäller knapparna däruppe där det står "home, register, members, search och faq".. vi skulle vilja ha två till knappar där som följer med oavsett om man är inloggad eller utloggad. Som ska heta silverfang och starzinger. Jag har nu suttit och försökt få in knapparna i det jag tror är dokumentet för denna meny... men det vill sig inte.
Är detta en omöjlighet? Fast jag trycker in knapparna på raden så visas dem inte.
vi har även gjort exakt likadana knappar som de andra är formade.
http://www.tobiashansson.se/phpbb3/styl ... zinger.gif
http://www.tobiashansson.se/phpbb3/styl ... erfang.gif
men inget händer... vi kanske inte kan det eller har vi missat något? Ibland känns det även som det inte alls händer något trots att vi kodat.
Ha en toppen skön vårvärme !
/ Tobbe
Två nya knappar i menyn ?
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Re: Två nya knappar i menyn ?
Du glömmer väl inte att tömma forumcachen efter du ändrat? Och att uppdatera stilmallen under Styles-fliken? Om du har temat i databasen måste du uppdatera/tömma minnet på båda ställena.
Och töm webläsarerns cache också.
Fyll gärna i supportmallen, http://www.phpbb-se.com/forum/viewtopic.php?f=19&t=4690.
/J
Och töm webläsarerns cache också.
Berättar ju inget om vilken fil du ändrat i.det jag tror är dokumentet för denna meny.
Fyll gärna i supportmallen, http://www.phpbb-se.com/forum/viewtopic.php?f=19&t=4690.
/J

Developer @ phpBB MOD Team
Behöver du en modifikation skriven/installerad för ditt phpBB-forum? Eller kanske annan specialanpassad kod och/eller en server-administratör? https://tumba25.net/
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst


