http://forum.teknikensvarld.se
Vi hittade Proglass-Red vilket var alldeles lysande!
http://www.startrekguide.com/community/ ... =31&t=5022
Passar perfekt till den grafiska profilen.
Men, knapparna finns ju bara på engelska, så vi tänkte oss ta den svenska uppsättningen för subSilver, som ju är gjord här, av dig, Kail?
Vet inte om det blir bra att bara anpassa dem grafiskt, ändra färger lite med overpaint, eller om man skulle ta nåt helt nytt.
Finns det andra svenska knapp-sets?
Hur hade ni gjort?
Fråga om lov - prog-lass red + svenska knappar
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
-
Rikard Ainz
- Medlem

- Inlägg: 26
- Blev medlem: 2008-01-18 15:44
Fråga om lov - prog-lass red + svenska knappar
Teknikens Världs Forum - Sveriges största biltidning.
-
Rikard Ainz
- Medlem

- Inlägg: 26
- Blev medlem: 2008-01-18 15:44
Re: Fråga om lov - prog-lass red + svenska knappar
Skall tillägga att jag skrivit på Proglass-reds tråd på Startrek och bett snällt om originalfilerna. Vi får se.
Teknikens Världs Forum - Sveriges största biltidning.
Re: Fråga om lov - prog-lass red + svenska knappar
Ja, det underlättar, då slipper man mycket extra arbete, det ska var en PSD fil med alla knappar
/Kjelle KonsultPoolen * Facebook * Twitter * MODx Verkstan
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
-
Rikard Ainz
- Medlem

- Inlägg: 26
- Blev medlem: 2008-01-18 15:44
Re: Fråga om lov - prog-lass red + svenska knappar
Oj, hade du dem redan?
Teknikens Världs Forum - Sveriges största biltidning.
Re: Fråga om lov - prog-lass red + svenska knappar
Nej, men jag lekte lite
Jag kan göra dom om du inte får originalfilen.
/Kjelle KonsultPoolen * Facebook * Twitter * MODx Verkstan
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
-
Rikard Ainz
- Medlem

- Inlägg: 26
- Blev medlem: 2008-01-18 15:44
Re: Fråga om lov - prog-lass red + svenska knappar
Ah...
Jo jag är lite torsk på grafik och eftersom det är mouse-over på dem, så är det ytterligare knepigt.
Har aldrig kommit underfund med hur man får texten på exakt rätt ställe
Jo jag är lite torsk på grafik och eftersom det är mouse-over på dem, så är det ytterligare knepigt.
Har aldrig kommit underfund med hur man får texten på exakt rätt ställe
Teknikens Världs Forum - Sveriges största biltidning.
Re: Fråga om lov - prog-lass red + svenska knappar
Då får du en fil av mig så kan du leka lite 
- Bilagor
-
- gdk_buttons_rod.zip
- (109.29 KiB) Nerladdad 349 gånger
/Kjelle KonsultPoolen * Facebook * Twitter * MODx Verkstan
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 0 och 0 gäster

