Vem ska köra supportsidan för svenska phpBB3?
Eller är det som vanligt under utveckling
Moderator: Moderatorgrupp
Har inte frågat om vilken version som körs....eller har jag inte läst min egen fråga : Fniss :1. Vi kör phpBB2 (2.0.22) här, för att det är den senaste stabila releasen av phpBB.
Det har vi listat ut för länge sedan2. Vi erbjuder support för phpBB2.
Det har vi inte sett spåret av och det var det här som jag var ute efter i min första fråga. ( Vart - Hur - När ) Ni menar inte att ni tänker ha samma topics för 2:an och 3:an.... oj vad fel det kommer att bli för användare som tror att det är deras version som menas i texterna.....3. Vi försöker hjälpa personer med frågor kring senaste release av phpBB3. Just nu phpBB3-b5.
Samma svar som ettan fast nu blir det svar på fråga fyra4. När phpBB3 finns i stabil version kommer phpBB-se.com att bytas ut mot en helt ny site. (Där byte till phpBB3 är en del i uppdateringen... mer vill jag inte säga just nu).
Det är därför man ska träna upp sin fantasi och lära sig att se saker på olika sätt. Var inte så stela i svaren prova med lättare HUMOR, för det ser jag nästan inte till här i forumet.5. För att tala klarspråk, var du ovanligt otydlig i ditt inlägg.
/marcus
Lösning,marcus skrev:Ja än så länge är det inte något överdrivet tryck på frågor kring phpBB3, och jag tror inte det beror på att folk tror att vi bara ger support för phpBB2.
Umf säger jag, kan man inte ta humor, ja vart ska det då sluta....För övrigt brukar humor i svaren oftas feltolkas och folk blir arga...
/marcus

Användare som besöker denna kategori: 5 och 0 gäster