Går det inte och fixa så man kan skicka in en bild direkt, ni vet trycka på bläddra och sedan ladda upp bilden på inlägget, jkag har sett något forum som hade det.
Jessica
Bild?
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
menar du attatchment mod?
http://www.opentools.de/board/viewtopic ... 262&page=4
med den modden så kan man ladda upp filer till inlägget
http://www.opentools.de/board/viewtopic ... 262&page=4
med den modden så kan man ladda upp filer till inlägget
Joel PazZze Martinsson - phpBB Sverige Support
Bara för bilder
Om du bara är intreserad av att ladda upp bilder kolla denna tråd
http://www.phpbb-se.com/forum/viewtopic ... ight=image
http://www.phpbb-se.com/forum/viewtopic ... ight=image
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster


