Bild?

Frågor kring MODdar (modifikationer) för phpBB 2.0.x.

Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp

Jessica
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 65
Blev medlem: 2005-12-18 17:20
Svar: 0

Bild?

Inlägg av Jessica »

Går det inte och fixa så man kan skicka in en bild direkt, ni vet trycka på bläddra och sedan ladda upp bilden på inlägget, jkag har sett något forum som hade det.

Jessica
Användarens profilbild
PazZze
Support
Support
Inlägg: 1028
Blev medlem: 2004-05-10 11:19
Svar: 0

Inlägg av PazZze »

menar du attatchment mod?
http://www.opentools.de/board/viewtopic ... 262&page=4

med den modden så kan man ladda upp filer till inlägget
Joel PazZze Martinsson - phpBB Sverige Support
Användarens profilbild
Gyrulf
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 30
Blev medlem: 2005-10-19 15:06
Svar: 0

Bara för bilder

Inlägg av Gyrulf »

Om du bara är intreserad av att ladda upp bilder kolla denna tråd
http://www.phpbb-se.com/forum/viewtopic ... ight=image
Lars :cool:

Webbmaster på http://www.gyrulf.se
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster