phpBB har som känt inte stöd för ranks baserade på tid och vi undviker helst installera MODdar för att undvika eventuella problem samt allt strul vid uppdateringar.
Som du mycket riktigt skriver är det ett välkänt faktum att phpBB (tyvärr) inte har något stöd för ranker baserade på tid. Jag ...
Sökningen fann 57 träffar
- 2005-11-22 20:17
- Kategori: Allmän diskussion
- Tråd: Ny medlem?
- Svar: 15
- Visningar: 16682
- 2005-11-21 23:36
- Kategori: Allmän diskussion
- Tråd: Ny medlem?
- Svar: 15
- Visningar: 16682
Mitt usprungliga inlägg i denna tråd har fortfarande inte med rankingen i form av antalet inlägg att göra. Jag bryr mig inte om antalet inlägg, vare sig det är mina eller andras. Det enda jag undrar över är kriterierna för att inte längre vara en Ny medlem utan bara en Medlem .
Rent allmänt så är ...
Rent allmänt så är ...
- 2005-11-20 20:38
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Bugg i mass email efter flytt?
- Svar: 8
- Visningar: 4025
- 2005-11-20 17:26
- Kategori: Allmän diskussion
- Tråd: Ny medlem?
- Svar: 15
- Visningar: 16682
- 2005-11-20 17:02
- Kategori: Allmän diskussion
- Tråd: Ny medlem?
- Svar: 15
- Visningar: 16682
- 2005-11-19 23:21
- Kategori: Allmän diskussion
- Tråd: Ny medlem?
- Svar: 15
- Visningar: 16682
- 2005-11-18 23:07
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Skicka mass email till användare
- Svar: 4
- Visningar: 3465
- 2005-11-18 22:50
- Kategori: Allmän diskussion
- Tråd: Ny medlem?
- Svar: 15
- Visningar: 16682
Ny medlem?
Jag har idag varit registrerad medlem i exakt 1 år. Jag har vid det här laget postat 50 inlägg. Jag är fortfarande rankad som Ny medlem.
När blir man rankad som något annat än Ny medlem?
Tack på förhand!
När blir man rankad som något annat än Ny medlem?
Tack på förhand!
- 2005-11-18 22:24
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Skicka mass email till användare
- Svar: 4
- Visningar: 3465
- 2005-11-16 19:42
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Utländska medlemmar med reklam..hur bli av med dem ?
- Svar: 15
- Visningar: 10525
- 2005-11-11 18:57
- Kategori: phpBB 2 - Översättning
- Tråd: Kortfattad handledning för användning av forum
- Svar: 10
- Visningar: 12944
- 2005-11-11 00:10
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Hittar inte admins kontrollpanel
- Svar: 2
- Visningar: 3684
- 2005-11-10 18:39
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: phpBB Användarhandledning? phpBB Userguide, men på svenska!
- Svar: 5
- Visningar: 3842
- 2005-11-09 23:14
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: phpBB Användarhandledning? phpBB Userguide, men på svenska!
- Svar: 5
- Visningar: 3842
- 2005-08-23 19:50
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Nytt språk i phpBB
- Svar: 2
- Visningar: 2502
