Hej!
Jag har installerat om mitt phpBB, och denna gång hittar jag inget ställe där jag kan nå administrationspanelen.
Tidigare fanns en länk till administrationen längst ner på sidan av forumet, men den länken finns inte där nu.
Vad händer?
MVH
Anders Hidman
Hittar inte admins kontrollpanel
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Problemt löst!
Hej bico!bico skrev:Är du verkligen helt säker på att du är inloggad som en administratör, d.v.s. som en användare med administratörsrättigheter?
Tack för ditt svar!
Jo, nog hade jag rätt inloggningsuppgifter, men problemet låg tydligen i att jag varr tvungen att kasta en gammal cookie från min dator
Hälsn
Anders
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst


