Hur gör man om jag bara vill att medlemmar i en viss grupp ska kunna se en specifik tråd? Resten av trådarna under kategorin ska alla kunna se (oavsett om man är gruppmedlem eller inte).
Grupper och inlägg
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Grupper och inlägg
Hej!
Hur gör man om jag bara vill att medlemmar i en viss grupp ska kunna se en specifik tråd? Resten av trådarna under kategorin ska alla kunna se (oavsett om man är gruppmedlem eller inte).
Re: Grupper och inlägg
Finns inte något sådant inbyggt, och jag har inte (med en snabb sökning) inte lyckats hitta någon MOD för att få till just trådvis behörighetsinställning.
/marcus
/marcus
Re: Grupper och inlägg
Detta har varit uppe för diskussion men avslogs ganska snabbt då intresse för sådant inte verkar så stort.
Vad är själva syftet med just denna funktionen?
Varför inte ha samtliga trådar som bara vissa får läsa i en viss kategori?
- Sinom
Vad är själva syftet med just denna funktionen?
Varför inte ha samtliga trådar som bara vissa får läsa i en viss kategori?
- Sinom