Hej,
Jag har fått ett problem som jag inte vet vad det beror på. Jag har senaste phpbb3 versionen.
Problemet är att jag inte kan aktivera konton direkt från mailet via länken och inte heller se profilen på den nyregistrerade direkt från mailet. Jag måste logga in, fast att jag loggar in och klickar på länken igen från mailet så är jag automatiskt utloggad igen och behöver logga in. Så med andra ord kan jag inte alls aktivera kontot från länken i mailet hur mycket jag en försöker.
Vad beror problemet på?
Tacksam för hjälp.
Loggas ut/kan inte aktivera konto etc...
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
-
Thenewbie_
- Aktiv medlem

Re: Loggas ut/kan inte aktivera konto etc...
Skickas det överhuvudtaget mejl till nyregistrerade?
Andreas eller ADDE | Allways loyal to the phpBB platform, whenever I nead a Bullentin Board.
SummerADDE.se
SummerADDE.se
-
Thenewbie_
- Aktiv medlem

Jag som administratör får ju mail där jag kan välja att aktivera nyregistrerades konton och samt kolla deras profil innan jag aktiverar det.
-
Thenewbie_
- Aktiv medlem

Det hade med cookies att göra. Problemet är löst!