Det här kommandot vore bra om det inte vore för att det inte går att söka på en viss tråd. Som det fungerar nu är det värdelöst för mig. Istället kollar jag upp tråd-id på den andra tråden jag vill slå ihop med och väljer istället "sammanfoga trådar" och markerar alla inlägg. Omständligt givetvis, men alternativet är oändligt mer omständligt. Finns det någon MOD för detta eller något annat man kan göra?
Bonusfråga: hur ställer man in skicka-knapparna i meddelanderutan som ni har gjort? (Spara Förhandsgranska Skicka)
Sammanfoga tråd
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Re: Sammanfoga tråd
Nej, tyvärr har jag inte sett till någon MOD som gör det smidigare... i phpBB2 fanns inte funktionen, och någon byggde en merge-MOD till phpBB2.
Det du ser i phpBB3 är ganska nära exakt samma lösning. (ja, den suger... tack och lov delar jag mest trådar).
Ang. bonusfråga... hur menar du? Att man kan förhandsgranska, att man kan spara, att de ligger i den ordningen, att de är fetstil på två av dem...
Det du ser i phpBB3 är ganska nära exakt samma lösning. (ja, den suger... tack och lov delar jag mest trådar).
Ang. bonusfråga... hur menar du? Att man kan förhandsgranska, att man kan spara, att de ligger i den ordningen, att de är fetstil på två av dem...
Okej, tack för svaren.
Att de ligger i den ordningen och har fetstil. Antar att man får ändra manuellt i källkoden.Marcus skrev:Ang. bonusfråga... hur menar du? Att man kan förhandsgranska, att man kan spara, att de ligger i den ordningen, att de är fetstil på två av dem...
Prosilverstilen har detta utseende för skicka å förhandsgranska knappar som standard, så om du anv'nder en annan stil, så får du ändra i /styles/din_stil/template/posting_XXX.html Det finns många olika posting-filer, jag vet inte vilken som innehåller knapparna i den stil du använder.
Ursäkta mitt missförstånd. Jag brukar använda subsilver2 på mitt hemforum, så jag trodde att ni hade gjort något med prosilver här. Men det är förstås likadan hos oss som här.