Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Jag tittade på klockan i mitt forum nyss och då stod det så här:
fre 02 jan 2009, 05:28
Fast nu är det ju tor 01 jan 2009 (ca) 22:33
Jag har ställt in på det ska vara UTC +1 men den visar ju helt fel. Kan jag ställa rätt det någon stans för jag hittar inte dit
We are all winners......................................................................................................................But I am the best!!
Logga gärna in på SvenskaGuider och skriv din guide i forumet.
We are all winners......................................................................................................................But I am the best!!
Kan jag ändra det rätt själv eller ska jag prata med webbhotellet?
Behöver du en modifikation skriven/installerad för ditt phpBB-forum? Eller kanske annan specialanpassad kod och/eller en server-administratör? https://tumba25.net/