Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
quote="Zoddan"]Min kompis gjorde mej till site admin för att jag skulle kunna hjälpa henne. Men jag hittar inte ens en admininstrationpanel att göra nått i?
Det finns säkert flera som kan hjälpa dig. Men att bumpa en tråd efter 4 minuter ökar ju ingens lust att hjälpa dig. Har du tittat längst ner i forumet? Forumet där du är admin alltså. Allra längst ner.
Behöver du en modifikation skriven/installerad för ditt phpBB-forum? Eller kanske annan specialanpassad kod och/eller en server-administratör? https://tumba25.net/
Administrationspanel eller Administrationpanel borde det stå längst ner... Om inte... Kolla att du är inloggad... Om du är det och inte ser länken, testa att rensa webbläsarns Cache.