Koppla ihop forumet med brevlista?
Moderator: Moderatorgrupp
Koppla ihop forumet med brevlista?
Våran grupp har en sådan grupp på Yahoo och många lär stanna där, min föraning i vart fall. Vore ju suveränt att kunna en tråd till sådan brevlista. I så fall skulle ingen behöva känna sig utanför.
IRC: irc.frenode.net /join #phpbb-se - Skype namn/ID: sm6gqw
Guldforum
Re: Koppla ihop forumet med brevlista?
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Borde nog postat detta i en tråd högre upp, sorry. //Björn.
Anledning: Flyttat tråden enligt önskemål
Guldforum
Men få dem hellre att använda forumet, för syftet med forumet faller ju om folk bara läser det som de får per post.
Vill de svara måste de ju ändå läsa forumet och vara medlemmar där.
Så jag ser inte någon fördel med att koppla på e-postlistan.
/marcus
The Complete phpBB Template Design Guide (phpBB 2.x): http://archive.jakob-persson.com/articl ... index.html
Tanken är givetvis att få hit folk men jag ser dessa båda system som komplement till varandra. Att en bra forummodell ger fler användare, det är klart, därför har jag fastnat för phpBB, även om jag inte haft eran utmärkta service, tror jag. Med tiden kanske alla går över men inget jag vill planera för utan motsatsen.
Kail, jag har studera b2evolution som jag själv använder, hade hoppats hitta något sätt där men icke. Dupal skall ju vara ännu svårare så jag räknar inte med att lyckas alls.
Tyvärr kan jag inte engelska, annars hade jag ju försökt så något frö där borta. Nu skall jag börja leta efter en portal.
Tack för svaren! /Björn.
Guldforum