Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Jag har inte kollat själv men jag tror inte det är en tabell utan en floatad div. Det krävs alltså att man kan lite om hur CSS-positionering fungerar. Jag är säker på att någon frågat samma sak innan och att det finns en färdig lösning.
Kjell skrev:Man kan ställa frågor, men du måste också läsa... lösningen ligger i länken som johan_ek89 sände med i inlägget före ditt första i den här tråden.
Tack Kjell! för jag har märkt att Marcus hoppar på mig, hela tiden, som som att jag han stör sig på mig.
Jag såg att johan_ek89 hadde lösningen men däremot har inget av er svarat johan_ek89 så tänkte jag att ni inte garanterar detta.
Kjell skrev:Men Naturen, det är just det som det handlar om... att läsa... "ska jag kommentera eller inte"
Okey, kjell iförsig, så vet jag jag jag gör fel då och då,,.. men men hans stil mot mig, är helt så, som om att marcus säger, sluta skriva här på forumet.
Naturen, det ska sägas att jag tycker också det är jobbigt ibland med ditt skrivande.
Jag har ett förslag.. och det är att du tonar ner lite och funderar på hur och vart du ska skriva. då slipper du mycket av det här och jag kan lova att trivseln kommer tillbaka.
Kjell skrev:Naturen, det ska sägas att jag tycker också det är jobbigt ibland med ditt skrivande.
Jag har ett förslag.. och det är att du tonar ner lite och funderar på hur och vart du ska skriva. då slipper du mycket av det här och jag kan lova att trivseln kommer tillbaka.
Husk at alt i livet ses fra forskellige vinkler for forskellige mennesker i en given situation! Læseværdigt emne hér på boardet, der minder en smule om den lidt høje temperatur på et tidspunkt i dette emne, der dog er kommet ned igen ... - godt! Link : her. - Prøv også at forstå Marcus!