Tjena!
Jag söker ett plugin till PhpBB(Då även något script man antagligen lägger in i IRC'en) som gör så här att när någon skriver något i forumet så ska botten meddela det i irc-kanalen.
Exempel "Ny post i ämnet IRC-Plugin (http://www.phpbb-se.com/forum/viewtopic.php?p=13929)"
Jag vet att det ska finnas ett sådant då jag vet en annan kanal som har/har haft det.
Vore bra om nån vet var man kan finna det eller använder det.
Tack och hej.
IRC-Plugin
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Nja, det finns nog inte, men sök på "IRC" i forumet Mods in development hos phpbb.com
Men du kan även använda M2F (http://www.mail2forum.com), det skickar ut inlägg som mail till mailinglistor och tar även emot mails från mailinglistor och lägger in dem som inlägg.
/H
Men du kan även använda M2F (http://www.mail2forum.com), det skickar ut inlägg som mail till mailinglistor och tar även emot mails från mailinglistor och lägger in dem som inlägg.
/H
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Ingen support via PM!
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst


