Detta är ett arkiv för phpBB2 Support, Diskussion, MODar, Stilar och översättningar. Den tillhandahålls endast för referensändamål.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

vic
Medlem
Medlem
Svar: 0

Inlägg av vic »

som topic lyder avatarerna funkar ej det står så här
Warning: copy(./images/avatars/5003003994360f4442a5c8.jpg): failed to open stream: Permission denied in /web/www/frac/users/lganget/forum/includes/usercp_avatar.php on line 241

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /web/www/frac/users/lganget/forum/includes/usercp_avatar.php:241) in /web/www/frac/users/lganget/forum/includes/page_header.php on line 475

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /web/www/frac/users/lganget/forum/includes/usercp_avatar.php:241) in /web/www/frac/users/lganget/forum/includes/page_header.php on line 477

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /web/www/frac/users/lganget/forum/includes/usercp_avatar.php:241) in /web/www/frac/users/lganget/forum/includes/page_header.php on line 478
'
vad sak jag göra?? :(
Användarens profilbild
Holger
Support - Ledare
Support - Ledare
Svar: 1

Inlägg av Holger »

Du måste tillåta servern/skriptet att skriva i avatars-mappen. Ställ in CHMOD 777 på avatars-mappen med ditt FTP-program
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
vic
Medlem
Medlem
Svar: 0

Inlägg av vic »

Holger skrev:Du måste tillåta servern/skriptet att skriva i avatars-mappen. Ställ in CHMOD 777 på avatars-mappen med ditt FTP-program
har en till fårga det går inte att göra backup på mappen i admin section det såtr något konstigt vad ska jag göra där
Användarens profilbild
Holger
Support - Ledare
Support - Ledare
Svar: 1

Inlägg av Holger »

Backup av avatar-mappen? I ACPn? Vad menar du?

Jag tror att vi snackar förbi varandra:
vad är det du vill göra?

1) löste du problemet med felmeddelandet i ditt första inlägg?
2) vad är det du vill göra nu? Vad står det för konstigt, och var?

/Holger
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Skriv svar