Fel lösenord - går inte att logga in som admin
Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp
Fel lösenord - går inte att logga in som admin
Det som hände sen är att jag kunde inte als logga in som admin med den nya lösenordet och kunde inte heller med den gamla lösenordet.
Då har jag skickat mig nya lösenord från forumet (har provat två gånger) men det hjälpe inte eftersom det lösenord stämde inte med databasen.
Då har jag gått in i config filen och ändrat lösen att det blir den nya som jag fick från forumet ( jag tror att dem måste vara samma lösen dvs. den från profilen och den i config filen) men det hjälpte inte heller.
Jag som användare kan logga in men inte som admin ????
Alla andra kan logga in utom admin.
Det har spärrats på något sätt och jag vet inte hur ska jag återställa detta.
Jag tror att man ska ändra något i databas tabellen men om databasen jag kan ingenting än.
Kan Någon vara snäll och hjälpa mig med det här ???
Det hände , när jag ändrade lösen i config filen att den lösen fungerade inte att logga in som admin i forumet.
Det fungerar inte den nya eller det gamla lösenordet.
Jag undrar om någon vet hur får jag att den lösen från konfig filen fungerar att logga in som admin ??
I själva databasen finns fem olika lösenorder.
Jag kör phpbb version 17 med mk Portal.
lösenordet i config.php har ingenting att göra med ditt admin-lösenord. så du borde genast ersätta config.php med en backup version. Har du ingen backup så blir det jobbigare.
Logiskt sätt så borde hela ditt forum kraschat genom att du bytte lösenord i config.php, så jag fattar inte riktigt hur forumet fortfarande kan leva.
men som sagt, ge mig en länk till forumet så ska jag se hur det står till med forumet
Länk :
http://www.bosnjastvo.com
Har inte fått den att fungera på svenska än .