Fråga ang moderator
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Fråga ang moderator
Hej igen
Jag har haft lite olika moderatorer genom tiderna på mitt forum men har tagit bort tjänsten moderator från dem men ändå så står det att dom är det när dom loggar in. Dom kan ej göra något i rummen men dom står tex under " Ansvariga för webplatsen " fast dom inte är det längre.. Vad kan man göra åt det ??
//Sathack
Jag har haft lite olika moderatorer genom tiderna på mitt forum men har tagit bort tjänsten moderator från dem men ändå så står det att dom är det när dom loggar in. Dom kan ej göra något i rummen men dom står tex under " Ansvariga för webplatsen " fast dom inte är det längre.. Vad kan man göra åt det ??
//Sathack
Det jag menar är att jag har haft en moderator som jag har tagit bort så att han inte ska vara moderator längre på mitt forum, har klickat bort han som moderator men han är fortfarnade moderator i forumet står det tex när han loggar in [ hans namn är grönt ] och kollar man på " Ansvariga för webplatsen " så står han kvar som moderator fast han har inte tillgång till att göra nått i forumet.
Det jag vill är att han blir vanlig user utan att stå med på " Ansvariga för webplatsen " och gröna färgen ska bort
Ska testa det du skrev
Det jag vill är att han blir vanlig user utan att stå med på " Ansvariga för webplatsen " och gröna färgen ska bort
Ska testa det du skrev