FI subsilver & Visuell Bekräftning
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
FI subsilver & Visuell Bekräftning
När jag hade 2.0.11:an så aktiverade jag "visual confirmation" men ser nu att i 2.0.13 så finns INTE den möjligheten. MEN MEN....försöker man registrera ett nytt anv-namn så får man ett felmeddelande som säger "Bekräftelsekoden du angav var felaktig." Int fan konstigt att ingen har reggat sig på ett tag

Senast redigerad av Nice den 2005-03-09 18:01, redigerad totalt 1 gång.
Ups! Det ar det Kail och Gud pratade om. Kanske de kan ge tips!!!!
http://www.phpbb-se.com/forum/viewtopic.php?t=1163
http://www.phpbb-se.com/forum/viewtopic.php?t=1163
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Ingen support via PM!
Oj, hehe.Holger skrev:Vore kanske till hjälp om man visste VAD som skall ändras?!Gud skrev:Du måste ändra i profile_add_body.tpl
Såhär ser våran profile_add_body.tpl ut:
Kod: Markera allt
62 <!-- Visual Confirmation -->
63 <!-- BEGIN switch_confirm -->
64 <tr>
65 <td class="row1" colspan="2" align="center"><span class="gensmall">{L_CONFIRM_CODE_IMPAIRED}</span><br /><br />{CONFIRM_IMG}<br /><br /></td>
66 </tr>
67 <tr>
68 <td class="row1"><span class="gen">{L_CONFIRM_CODE}: * </span><br /><span class="gensmall">{L_CONFIRM_CODE_EXP LAIN}</span></td>
69 <td class="row2"><input type="text" class="post" style="width: 200px" name="confirm_code" size="6" maxlength=" 6" value="" /></td>
70 </tr>
71 <!-- END switch_confirm -->
Nej, jag använde subSilver till att lägga till Visual Confirmation. Men det där behövs i FI SubShadow för att folk ska kunna registrera sig.Nice skrev:och då kommer fältet "Aktivera Visuell Bekräftning" upp i den generella konfigureringen????? För själva fältet/texten där man får välja om man vill ha visuell bekräftning på forumet finns ju inte.
Gud skrev:Nej, jag använde subSilver till att lägga till Visual Confirmation. Men det där behövs i FI SubShadow för att folk ska kunna registrera sig.Nice skrev:och då kommer fältet "Aktivera Visuell Bekräftning" upp i den generella konfigureringen????? För själva fältet/texten där man får välja om man vill ha visuell bekräftning på forumet finns ju inte.
Okey då fattar även jag