Jag bygger för närvarande ett forum till min hemsida och jag använder "Afterburner" som stil/design.
Det problem som jag upptäckte (jag har inte märkt det förrän nu och kan inte minnas vilken inställning jag kan ha gjort som har att göra med mitt problem) är att min design är inkonsekvent.
När jag är på första sidan "Forum-index" är allt fint bra, och när jag går från "Forum-index" till "FAQ-sektionen" är allt bra. Att gå mellan "UCP" och "Medlemslista" går också bra.
Men när jag går mellan dessa sidor, till exempel mellan "Forum-index" och "UCP" märker jag att hela "content-området" eller vad man kallar det skiftar åt vänster eller höger. Enbart lite grann (kanske 3-4px), men tillräckligt för att man ska tycka det är lite störigt.
Någon som vet hur man kan lösa detta? Jag är ganska ny i php och programmering. Jag har försökt göra felsökning och härleda problemet till mina "Afterburner-css-filer" ... men jag kan inte få rätt på det.
Jag bifogar några bilder. Om ni inte kan se vad jag menar, ladda ner och växla mellan dem så kommer du märka vad jag menar.
Tack så mycket på förhand