Hur tar man bort eller ändrar man dessa?

Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.

Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Låst
Användarens profilbild
Bandit
Extra aktiv medlem
Extra aktiv medlem
Svar: 0

Hur tar man bort eller ändrar man dessa?

Inlägg av Bandit »

Jag har skrivit förrut men får det absolut inte att fungera, när man klicka på "Kontrollpanel" och sedan på "Ändra profil" så ser det ut så här (Subsilver):

Bild

Jag har själv inget av följande alternativ som finns på denna lista och ingen av mina vänner/medlemmar heller. Kan man på något sätt ta bort dessa alternativ eller ändra dem till t.ex. Facebook, Twitter, devianart, photobucket. m.fl?

Bästa vore om man kunde ta bort dem och sedan ersätta dem med andra via adminpanelen där jag sett egna profilfält. Tacksam för hjälp om någon vet hur man beter sig.. //Bandit
Användarens profilbild
Sinom
Verified
Administratör
Administratör
Svar: 14

Re: Hur tar man bort eller ändrar man dessa?

Inlägg av Sinom »

Det hjälper tyvärr inte att skapa en till tråd om man stöter på problem i första.

**LÅST**

- Sinom
Bild
Låst