Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Uppdaterade forumet idag till senaste versionen, men har märkt att Allmänt säger 3.0.8, medans System säger 3.0.7-PL1.
Forumet uppdaterades fint, och alla filer är up2date... Men jag stör mig på att den buggar ur såhär!
Uppdaterade databasen från version 3.0.7-PL1 till version 3.0.8
Men Allmänt säger att den har 3.0.8, medans System säger 3.0.7-PL1.
Får hoppas att någon har koll på detta, annars så får jag väl ta och kavla upp och köra den långa vägen för att fixa detta.
This Style is not compatible with the latest release of phpBB3. If you want to use this Style, you should first manually upgrade it. Non-compatible styles could break the ACP login or deny registrations and postings.
Då anser jag att denna fråga är löst! Tackar för all hjälp ;D