Hej
Som ämnet lyder så gäller problemet inloggning för en av forummedlemmarna, som helt sonika inte kommer in och kan posta på forumet.
Har varit ifrån allt vad forum heter under en längre tid, och är minst sagt ringrostig vad gäller hanteringen av forumet.
Jag har kollat i phpadmin men hittar inget uppenbart fel i vad gäller användaren där.
Gör det någon skillnad att avaktivera/aktivera användaren eller påtvinga en återaktivering?
Är det möjligt att på något annat sätt "återställa" en användare till default?
Vilka steg kan/bör jag ta?
Tacksam för svar!
Problem med användarinloggning
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Problem med användarinloggning
/Roger S
Re: Problem med användarinloggning
Kakproblem? Du kan ha något fel om dem i ACP, men om det fungerat förr, så är det bara att be användarna rensa kakorna i första hand. jag har en ganska utförlig grej om det för olika browsrar på http://forum.mammapappa.com/viewtopic.p ... 21#p479321 som du kan länka till eller kopiera ur.
Sök på detta forum för att hitta inställningarna för kakor som de ska vara i ACP.
Sök på detta forum för att hitta inställningarna för kakor som de ska vara i ACP.
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster


