Precis nyreggad här och tänkte ställa vad jag tror är en väldigt enkel fråga.
Varpå jag finner det lite småtråkigt att jag kommit dithän att jag måste be om support
Themat som är installerat är Revolution.
Jag har installerat runt 10 moddar, varpå jag drog första slutsatsen att overall_header.html hade redigerats så att menubg.gif inte längre länkades rätt.
Men efter att jag slängt in en omoddad version av overall_header.html så märkte jag ingen skillnad.
På bilden jag la till så syns det hur det ser ut när jag går in från en annan dator, då inte det finns någon cache i mitt Chrome som spökar. (Har purgat samt refreshat styles etc)
Problemet är att: menubg.gif laddas inte samt att de tre länkarna som skall stå i mitten av sidan, inuti menubg.gif befinner sej längst till vänster och saknar någon form av .css-koppling, skall vara annan storlek och färg på dom länkarna.
Tror inte några fler frågor från Supportmallen behövs besvaras. Tror det är ett väldigt enkelt fel.
Finns det något annat som kan göra så att menubg.gif inte syns? Det händer på samtliga sidor, index.php, portal.php etc. Jag måste ha installerat en modd på felaktigt sätt förmodar jag?
Tacksam för svar i den mån det går.
Hugs!