Problem med eget textfält

Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.

Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Skriv svar
Queerdoo
Medlem
Medlem
Svar: 0

Problem med eget textfält

Inlägg av Queerdoo »

På det forumet jag driver har jag ett eget textfält som heter "Presentation" som är obligatoriskt för alla att fylla i.

Har nu sen en uppdatering från 3.0.4 till 3.0.7 ett problem med det fältet när man som administratör kollar på profilerna i administrations panelen.

Fältet visar presentationen för den som är inloggad och inte det som finns i databasen. Verkar som att det är något fel i PHP scriptet.

Vad ska jag göra?
Queerdoo
Medlem
Medlem

Re: Problem med eget textfält

Inlägg av Queerdoo »

Löste det själv. Det verkar blivit någon bugg när man la till ett extra fält, så det fick stryka på foten helt.
Peetra
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Re: Problem med eget textfält

Inlägg av Peetra »

Det har fixats en del buggar i just egna profilfält sedan 3.0.4, så om du lägger in fältet på nytt, så borde det bli rätt igen. :)
Skriv svar