Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Är de någon här som vet vad som kan ha hänt Jag flyttade över mitt forum från ett webbhotell till ett annat, laddade ner alla filer la dom i egen mapp på hårddisken o sen laddade upp dom till servern. Då visade dig att allt va borta o jag undrar om någon kan o vill hjälpa mä denna frågan o vad som kan vara fel Jag har alla filer.
har du fixat det?
Gör en backup av databasen på den gamla servern med mysqldumper och återställ den på den nya servern med mysqldumpern.
Ändra sedan databasinformationen i filen config.php
Du kan inte förstöra något om du bara gör backup.
Finns de någon här som skulle vilja hjälpa mig att flytta min databas till mitt nya webbhotell Mitt f.d host vägrar att hjälpa o själv fixar jag de inte.
All hjälp ta emot mä tack.