Q&A CAPTCHA i 3.0.6 med svensk översättning

Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.

Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
FredrikA
Medlem
Medlem
Svar: 0

Re: Q&A CAPTCHA i 3.0.6 med svensk översättning

Inlägg av FredrikA »

Sanningen är ju att jag inte hade någon avsikt att ändra annat än färgerna från standardversionen. Dvs att mallarna skulle vara som
i originalversionen av 3.0.6. Dock fastande jag lite i läget att iom vi hade importrat dem i databasen och att ngt gick fel men körde
enligt ovan på att jag varken kunde få bort inställningen att de skulle vara i databasen eller importera nya. Så jag kände att vi var
i lite deadlock. Dock - efter att ha gjort som Kjell föreslog så funkar CAPTCHAn. Så jag nöjer mig för tillfället och håller tummarna
för framtiden. Tack för hjälpen!
Skriv svar