Aktivering

Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.

Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Skriv svar
kulisgirl
Medlem
Medlem
Svar: 0

Aktivering

Inlägg av kulisgirl »

Har pga massa skräpmedlemmar gjort att administratören måste godkänna de medlemmar som ansöker om medlemskap på vårat forum.
Problemet är att aktiveringsmejlen verkar hamna hos lite olika personer.
Vet att ännu en admin får mejlen. Men det konstiga är att de även verkar hamna hos vissa medlemmar också.

Hur gör jag för att mejlen ska komma enbart till min mejladress och inte till andra?
Peetra
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Re: Aktivering

Inlägg av Peetra »

Alla i den fördefinierade gruppen Administratörer ska få det, men att vissa medlemmar får det också kan jag inte förstå.
kulisgirl
Medlem
Medlem

Inlägg av kulisgirl »

Det är det jag tycker är konstigt också...
Skulle gissa att det kan ha något att göra med att tjejen som fick dem är webbmaster på en sida som den enda admin har som adress.
Är inte så säker på att den tjejen har så bra koll på mejlhandteringen.
Peetra
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Inlägg av Peetra »

Ja, det låter mer troligt än att det skulle vara något riktigt fel faktiskt.
kulisgirl
Medlem
Medlem

Inlägg av kulisgirl »

Ska se om jag kan fixa lösenordet till den hemsidan och kolla hur hon gjort med sidorna.
Skriv svar