Hur raderar man medlemmar (gäller massa)
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Hur raderar man medlemmar (gäller massa)
Det är så att mitt forum [urlwww.]classicwardrobe.se[/url] som stått länge. Har fått en massa medlemmar som reggat sig, och alla är spam botar.
Går det på något sätt att radera alla sina medlemmar? Kommer ta år att ta bort dem en i taget.
Vänligen,
Malte
Går det på något sätt att radera alla sina medlemmar? Kommer ta år att ta bort dem en i taget.
Vänligen,
Malte
Re: Hur raderar man medlemmar (gäller massa)
Ja, du går in i ACP --> Användare och Gupper --> Användarsäkerhet
så har du Rensa användare längst ner. Ställ in på att radera alla som är registrerade efter din äldsta spammedlem och ta bort användare och inlägg.
så har du Rensa användare längst ner. Ställ in på att radera alla som är registrerade efter din äldsta spammedlem och ta bort användare och inlägg.
Re: Hur raderar man medlemmar (gäller massa)
Tackar. Hur gör man för att ta bort alla poster/inlägg?
Har nu raderat alla medlemmar.
Har nu raderat alla medlemmar.
Re: Hur raderar man medlemmar (gäller massa)
Det finns en radioknapp för det i samma ruta.
Re: Hur raderar man medlemmar (gäller massa)
Men den gäller bara när man raderar medlemmarna. Så om man radera medlemmarna och glömt knappen.
Hur kan man då göra
?
Hur kan man då göra
Re: Hur raderar man medlemmar (gäller massa)
tjaee, radera alla inläggena då. Eller gå via phpMyadmin och radera rätt ur db:n.
Re: Hur raderar man medlemmar (gäller massa)
Hur kan jag gå via Phpmyadmin och radera rätt ur databasen? För att radera dem för hand, skulle ta en evighet.
Re: Hur raderar man medlemmar (gäller massa)
tabellen heter posts. Oftast har man phpbb_ som prefix, så då är det phpbb_posts som du ska kolla i och radera ur.
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster


