Det tar 2-4 sekunder innan den verkar läsa cssfilen och allt faller på plats. Så här ser det ut innan sidan visas normalt

Jag använder mig av Prosilver med en reklampelare till höger som Kjell beskriver här http://www.phpbb-se.com/forum/viewtopic ... lam#p30144. Problemet som jag beskrivit har jag upplevt sedan jag tömde cashen första gången, det vill säga att problemet kan ha uppstått i och med reklampelaren eller funnits med redan från början.
Är det något man kan fixa till, eller ska jag kort och gott avinstallera den jag har och installera ny?


