Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Jag fick i uppdrag av ett forum att lägga till två länkar i menyraden.
Jag har lyckas få dit dom men nu har resten av designen pajjat. Ni kan se de på mitt forum.
Jag förstår inte vad som är fel det enda jag gjorde var att lägga till dessa två rader:
We are all winners......................................................................................................................But I am the best!!
Logga gärna in på SvenskaGuider och skriv din guide i forumet.
Jag vill inte rekoriommendera att ge sig in på HTML-dokumnten.
du gjorde något du inte visste vad du höll på med.
1. ladda ner en ny sådan fil med orginal i.
då har du möjligen återställt allt som innan. (görs på gen risk)
2. gå in på administrationspanelen.
3. gå in på kategorier och skapa en ny kategori.
4. välj att det ska vara en länk.
sådär. då har du det du vill ha det.
tänk på att "title"-texten inte finns. men det får du nöja dig med.
OBS! görs på egen risk.
Andreas eller ADDE | Allways loyal to the phpBB platform, whenever I nead a Bullentin Board.
charmander skrev:Jag vill inte rekoriommendera att ge sig in på HTML-dokumnten.
du gjorde något du inte visste vad du höll på med.
1. ladda ner en ny sådan fil med orginal i.
då har du möjligen återställt allt som innan. (görs på gen risk)
2. gå in på administrationspanelen.
3. gå in på kategorier och skapa en ny kategori.
4. välj att det ska vara en länk.
sådär. då har du det du vill ha det.
tänk på att "title"-texten inte finns. men det får du nöja dig med.
OBS! görs på egen risk.
Jag har gjort sånt hära innan och la in en kod som borde ha funkat och vill bara veta vad som var fel tack + Jag ville inte lägga till en ny kategori/länkkategori utan lägga till en länk i menyraden.
TACK copy112 mfl
LÅS TACK
We are all winners......................................................................................................................But I am the best!!
Logga gärna in på SvenskaGuider och skriv din guide i forumet.