[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3664: require() [function.require]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 2003 is not allowed to access ./ads/functions.php owned by uid 4183
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3664: require(./ads/functions.php) [function.require]: failed to open stream: Success
Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required './ads/functions.php' (include_path='.:/usr/lib/php') in /www/myhood.se/s/w/e/swedghost/htdocs/includes/functions.php on line 3664
Jag fattar inte vad som är fel men läser man felmedddelandet så värkar det som att ett script har inte tillåtelse att göra nåt. Rätt??
We are all winners......................................................................................................................But I am the best!!
Logga gärna in på SvenskaGuider och skriv din guide i forumet.
Nä nu funkar inte mycket... Jag försökte installera portal (?) läste instruktionerna 10 ggr men det funkar ändå inte...
Är det någon som använder Ad. mangesment modden och portal(?)startsida och kan skicka dom filerna man ändrar till mig??
We are all winners......................................................................................................................But I am the best!!
Behöver du en modifikation skriven/installerad för ditt phpBB-forum? Eller kanske annan specialanpassad kod och/eller en server-administratör? https://tumba25.net/
Jag har fixat det nu (nästan allt iaf).
Jag installerade om allt och gjorde o det från början.
Kan nån låsa tråden??
Behöver du en modifikation skriven/installerad för ditt phpBB-forum? Eller kanske annan specialanpassad kod och/eller en server-administratör? https://tumba25.net/
Jag har antagligen gjort något litet fel som jag inte märkte eller nåt . Tex råkat ta bort en < eller > typ.