Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Jag hade tänkt att testa Subsilver2 då jag ska bestämma mig av vilket tema jag ska skapa mitt egna custom stil sedan. Men när jag ska kolla så vissas det inga knappar. Jag har laddat upp"sv" mappen till "imageset" i Subsilver2 mappen. Jag har inga idéer på vad som kan vara felet. Och jag har installerat phpBB3 ett tjugo-tal ggr. Copy112 kunde inte heller hjälpa mig så han inte kom på nått som skulle kunna vara fel. Ska också nämna att jag har googlar, sökt på phpBB(-se).com också
Kolla i ACP --> Stilar --> Stilkomponenter --> bildpaket
Finns subsilver2 i listan, om ej, lägg upp dem pånytt med ftp till <forumroot>/styles/subsilver2/imageset/sv/.
Om de finns, klicka på uppdatera i den raden.